現 居


 
** 建 議 先 看 『故 居』,再 看 『現 居』 **



年 少 時,待 在 家 的 原 因 只 會 係 病 左,無 錢 或 遭 家 人 禁 固。 
家,只 係 一 個 收 藏 街 上 略 奪 回 來 戰 利 品 嘅 倉 。


年 長,出 街 反 而 令 人 驚 訝。 
如 非 要 事,如 睇 醫 生、出 席 剪 綵 活 動 等,已 鮮 有 出 門。


明 白 到 在 家 千 日 好,房 間 舒 適 度 自 然 重 要。

『人 猶 如 此,物 何 以 堪。』
要 洒 脫 得 拎 起 一 喼 行 李 就 走 的 確 好 難…

就 對 自 己 殘 酷 一 點,幻 想 從 前 的 收 藏 品 比 一 場 火 燒 咗,朋 友 借 咗 唔 還,等 等…
狠 心 的,能 賣 的 都 賣 掉,能 送 的 都 送 出…

到 頭 來 換 得 豁 然 開 朗,都 係 放 過 自 己 嘅 一 種。


重 質 不 重 量 –所 謂 『收 藏』,藏 喺 心 已 經 好 OK…

闢 個 床 下 底 儲 存,十 年 難 得 一 開 欣 賞,委 實 無 謂。


來 看 看 丢 晒 無 謂 負 擔 後 的 景 象 吧!

真 的 很 高 興…
LESS IS MORE

沒有留言: