活 動 - 環 球 嘉 年 華 ( 聲 演 )

喺 YOUTYBE 搵 到 自 己 把 聲,天 賴 般 動 聽。

當 時 喺 環 球 嘉 年 華 楂 MIC 搵 食,有 人 拍 片,錄 埋 我 把 聲,仲 出 左 幾 秒 鏡,流 傳 於 網 上…

經 我 後 期 製 作 加 上 字 幕 後,重 新 上 網…

P.S 1 : 我 不 認 識 嗰 位 模 仿 『康 泰 旅 遊 真 開 心』嘅 女 士 的。


P.S 2 : 有 D 位 聽 唔 清 楚,大 家 有 空 可 以 幫 幫 耳,話 返 比 我 知 我 講 過 D 乜,有 賞!


P.S 3 : 唔 改 機 就 無 野 玩 囉…
@ 2007

沒有留言: