蘋 果 日 報 - 十 五 年 後 再 訪 城 市 驚 喜

《 Yes!!》一 千 期 假 的 真 得 了
2010 年 03 月 25 日


一 刀 切 的「 80 後 」,最 心 有 不 甘 的 一 群 定 是 梗 頸 的 70 後。把 這 兩 個 十 年 從 X 和  Y 兩 端 拉 回 一 點 ,不 一 定  No 而 是《 Yes!!》。他 們 的 學 生 時 代,不 約 而 同,讀 的 是《 Yes!!》、玩 的 是 Yes Card、蒲 的 是 Yes Station……難 怪 有 傳 銷 量 曾  KO 壹 仔,學 生 市 場 戰 勝 大 人 市 場。如 你,是 當 年 學 生,今 日 也 成 大 人,《 Yes!!》也 邁 向  1000 期。這 份「 城 市 驚 喜 」,比 20 年 後 再 見「 城 市 驚 喜 」模 特 兒 更 驚 喜。

記者:蔡俊業
攝影:梁細權、王文忠、蔡俊業



《 Yes!!》一 千 期 男 城 市 驚 喜 舊 地 重 遊

當 年 唔 少 青 春 少 艾 現 身「 城 市 驚 喜 」,像 Isabella 像 徐 子 淇,都 飛 上 枝 頭 變 阿 媽,可 要 找 無 名 Model 難 過 爭 普 選,小 記 惟 有 漫 無 目 的 在 網 上 瀏 覽,竟 然 真 係 搵 到 15 年 前 影 過「 男 城 市 驚 喜 」的 彭 紫 霆 。「 我 表 姐 之 前 影 過,於 是 嗰 年 暑 假 就 同 3 位 同 學 填  Form,結 果 得 我 入 選 。」於 是 阿 彭 也 來 到 跑 馬 地 影 樓,再 轉 戰 附 近 公 園 影 相。「 點 知 輯 相 出 街 撞 正 開 學 日,又 咁 啱 當 時 轉 新 校,結 果 成 班 同 學 都 識 我,輯 相 又 影 得 唔 好,勁 尷 尬,唔 明 當 年 點 解 會 影!」理 由 可 能 是 天 生 吃 這 行 飯,長 大 後 曾 任 Web J,現 為 電 台 多 媒 體 工 作。






■ 29歲的阿彭專誠重塑 15年前那身 Look,專業!





■當年標題「翻版陳曉東」。







■幾經辛苦,阿彭搵番 15年前留影地!





■阿彭家藏的《 Yes!!》堆起有佢咁高!

REF:
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple_sub/art_main.php?iss_id=20100325&sec_id=12187379&art_id=13857235

沒有留言: