便 利 店 同 客 鬥 咀 ( 節 錄 )

收 銀 時 同 客 鬥 咀,仲 比 人 用 粗 口 鬧。

話 說,GP 賣 緊 一 隻 電 池 特 惠 裝,2 粒 2A 電 連 一 個 ipod  揚 聲 器,$19.9,都 搶 手。

下 午 時 份,一 個 相 貌 生 得 頗 cheap 的 textwood 西 裝 友,拎 住 包 電 走 到 櫃 檯 問: 
呢 個 野 有 無 得 試 架?』

我 答:
『唔 好 意 思,無 得 試 架...』(電 池 包 裝 一 拆 就 爛,梗 係 無 得 試 。)

佢 一 臉 差 忌 加『溏 心 風 暴』式 咁 側 問: 
『無 得 試?咁 我 點 知 佢 係 唔 係 壞 呀?』

我 心 諗 :
死 cheap 佬,見 到 $19.9 咁 低,好 想 買,又 怕 平 野 無 好 野,又 唔 願 take 個 risk。咁 驚,上 網 做 個 research,去 『yahoo 知 識』 開 個  topic : 『有 無 人 用 緊 GP $19.9 隨 2A 電 附 送 嘅 ipod speaker 重 底 音 效 果 靚 唔 靚?』 丫 笨…

我 答:
『咁 如 果 買 左 發 現 有 問 題,我 地 好 樂 意 換 貨 或 者  refund 嘅!』 (保 持 專 業 微 笑)

佢 死 LUR︰
『咁 點 解 唔 試 左 先,無 問 題 我 先 買 呢?橫 掂 我 有 部 ipod 喺 到!』
隨 手 仲 要 SHOW 部 IPOD 出 嚟。舊 款,而 且 仲 要 用 硬 膠 殼 保 護 住。

我 心 諗:
有 IPOD 好 勁 咩?咁 都 要 借 D 易 去 曬 一 曬,我 夠 有 身 份 證 咯,仲 係 智 能 添!好 巴 閉 咩? 用 埋 D 死 人 硬 膠 保 護 殼 驚 死 整 花,幾 乎 家 存 之 寶!拎 去 AIA 投 保 丫 笨!

我 開 始 燥 底,但 仍 落 力 保 持 微 笑 答 曰︰
『就 算 鮮 奶 呢 類 比 較 容 易 變 質 嘅 產 品,客 人 都 係 先 比 咗 錢,飲 落 口 萬 一 真 係 覺 得 有 問 題 先 返 嚟 退 錢 嘅,何 況 電 器 一 定 比 鮮 奶 更 有 質 量 保 證 啦 !

佢 不 依,唔 make senses 咁 DUM 地 大 叫:
『奶 點 同!奶 可 以 即 場 試,即 刻 知 有 無 變 丫 嘛!』

我 心 諗 :
乜 你 而 家 唔 係 就 係 想 拆 個 speaker 贈 品 出 嚟,用 你 部 IPOD 即 場 試 聽 咩 ?

我 火 來 了,但 仍 笑 答 :
『說 話 唔 係 咁 講 呀 先 生。唔 通 一 位 女 士 經 痛,入 嚟 先 食 左 我 地 店 內 嘅 必 利 痛 經 同 配 方 止 痛 藥 ,然 後 我 地 要 等 佢 消 化 左,藥 力 生 效 左,止 到 痛 先 收 佢 錢 呀?』

佢 大 叫:
『我 而 家 好 X 想 要 呀!唔 好 唔 記 得 呀!個 喇 巴 係 贈 品 嚟 架 咋! XY%%#Z! 』

我 心 諗︰
你 知 就 好 啦!你 話 試 粒 電 都 無 咁 寒 酸 丫,試 個 贈 品… (-_-")

最 終 佢 都 係 買 左,但 唔 比 生 意 我 做,佢 遞 左 比 我 同 事 收 錢…

我 同 事 仲 問 佢 加 唔 加 $5 換 森 永 柚 子 糖,佢 唔 要。

因 為 佢 只 係 消 費 左 $19.9,爭 一 毫 先 夠 $20,所 以 唔 可 以 得 到 『7-11 HELLO KITTY 章 章』。

完  -0-

沒有留言: